مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-22سياسي

سرمشق امام رضا(ع) برای مسئولان امروز جامعه ما


عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سیره متواضعانه امام رضا(ع) در برخورد با خادمان شان را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد متواضعانه ایشان باید سرمشق مسؤولان و حکمرانان جامعه قرار گیرد.

- ایسنا/قم عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سیره متواضعانه امام رضا(ع) در برخورد با خادمان شان را مورد توجه قرار داد و گفت: برخورد متواضعانه ایشان باید سرمشق مسؤولان و حکمرانان جامعه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ذاکری در گفت وگو با خبرنگاران به تبیین نقش امام رضا(ع) در توسعه و ترمیم شبکه وکالت و زمینه سازی برای عصر غیبت پرداخت و گفت: امام موسی بن جعفر(ع) در دوره خودشان افراد و اشخاصی را به عنوان وکیل خودشان در سراسر بلاد اسلامی تعیین کرده بودند و وجوهات شرعیه را از این طریق دریافت می کردند.

وی ادامه داد: البته کار وکلا به دریافت وجوهات محدود نمی شد، بلکه انتقال سؤالات شرعی و مسائل و مشکلات شیعیان به امام رضا(ع) نیز از دیگر وظایف آنها به شمار می رود.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه با شهادت امام موسی بن جعفر(ع) انحراف شدیدی در شبکه وکالت به وجود آمد، عنوان کرد: با توجه به این که امام صادق(ع) در زندان به سر می بردند و در همانجا هم به شهادت رسیدند، عده بسیاری از وکلای حضرت(ع) که اموال بسیاری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمشق امام رضا(ع) برای مسئولان امروز جامعه ما

سرمشق امام رضا(ع) برای مسئولان امروز جامعه ما