مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-22سياسي

موسسات قرآنی مناطق محروم خراسان شمالی نیازمند توسعه هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به فعالیت 38 موسسه قرآنی در استان، گفت: مؤسسات قرآنی خصوصاً در مناطق محروم نیازمند رشد کیفی و کمی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ، فراتر از جامعه روحانیت است اما اکنون در جامعه وقتی صحبت از تبلیغ می شود فکرها به سوی روحانی می رود در حالی که ویژگی هایی مانند ترس از خدا جزو ویژگی های مبلغان است که شهدا نمونه بارز آن هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: شهدای هسته ای و موشکی ایران یک پیام منتقل می کنند لذا این افراد نیز مبلغ محسوب می شوند.

وی با اشاره به تأسیس تبلیغات اسلامی در سال 1360، افزود: رهبر انقلاب در بدو چهل سالگی انقلاب یک نیروی جوان را بر این نهاد گذاشتند که شاهد تحولات زیادی در آن بودیم.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت: استفاده از جوانان، استفاده از ظرفیت مردم و جامعه پردازی برای رسیدن به جامعه اسلامی جزو ویژگی های بارز بیانیه گام دوم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم را مشخص کننده مسیر این اداره کل دانست و بیان داشت: تبلیغت اسلامی در حوزه های هنری، انتشارات، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسات قرآنی مناطق محروم خراسان شمالی نیازمند توسعه هستند

موسسات قرآنی مناطق محروم خراسان شمالی نیازمند توسعه هستند