مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-22ورزشي

رقابت تکواندوکاران قم در لیگ کشور / تشکیل ستاد حمایت از قهرمانان قم


استعدادها و نخبه های این رشته ورزشی مدال آور و المپیکی در دوره جدید رقابت های لیگ تکواندو باشگاه های کشور به میدان می روند.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: قم هم در بخش مبارزه و هم در فرم های تکواندو ورزشکاران بسیار خوب و مستعدی دارد که توانایی حضور در سطح اول رقابت های باشگاهی تکواندو ایران را داشته و مدعی کسب رتبه های برتر این رشته المپیکی و مدال آور هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن دوره جدید مسابقات لیگ باشگاه های کشور، افزود: باشگاه لوازم خانگی کن به منظور حضور در رقابت های لیگ روز جمعه چهارم تیر ماه یک دوره پیکارهای انتخابی به منظور جذب تکواندوکاران مستعد استان قم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده برگزار می کند.

رییس هیات تکواندو استان قم اضافه کرد: بر همین اساس زمان بندی حضور تکواندوکاران به تفکیک رده سنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارائه بیمه ورزشی و رضایت نامه ولی انجام گرفت که بر اساس آن نوجوانان از ساعت 8 تا 10 صبح، نونهالان از ساعت 10 تا 12 و جوانان از ساعت 12 تا 14 به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

وی که از مربیان با سابقه این رشته محسوب می شود، در ادامه خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام مسوولان برگزاری مسابقات، تکواندوکارانی که داوطلب شرکت در این دوره از پیکارهای انتخابی هستند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تکواندوکاران قم در لیگ کشور / تشکیل ستاد حمایت از قهرمانان قم

رقابت تکواندوکاران قم در لیگ کشور / تشکیل ستاد حمایت از قهرمانان قم