مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22سياسي

افتتاح بزرگترین مرکز جامع سرطان در همدان/ تصویب برقی شدن قطار شهری


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بزرگترین مرکز جامع سرطان در همدان افتتاح خواهد شد، از تصویب برقی شدن قطار شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه پل اصلی تقاطع چندسطحی سردار شهید همدانی همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در همدان با بیان اینکه پروژه ها و اقدامات بزرگی در استان  در حال انجام است اظهار کرد: موفقیت ها و دستاوردهای استان حاصل هماهنگی، پکیارچگی و مدیریت خوب نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با بیان اینکه اقدامات جهادی افزود: بیمارستان 330 تختخوابی اکباتان از پروژه های مهمی و حائز اهمیت محسوب می شود که با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دست اجراست.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش مضاعف نیروی کار و پیمانکار این پروژه در حال انجام است متذکر شد: بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان نیز با تلاش های استاندار مصوب شد که از دیگر پروژه های مهم، چشمگیر و اثرگذار به شمار می رود.

حاجی بابایی در ادامه با اشاره به اینکه مجوز رشته های پزشکی برای دانشگاه آزاد واحد همدان اخذ شده است گفت: امسال بزرگترین مرکز جامع سرطان همدان افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین مرکز جامع سرطان در همدان/ تصویب برقی شدن قطار شهری

افتتاح بزرگترین مرکز جامع سرطان در همدان/ تصویب برقی شدن قطار شهری