مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-22سياسي

عده ای سازمان نظام پزشکی را جولانگاه سیاسی قرار داده اند


رییس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: برخی تلاش می کنند سازمانی صنفی و خوشنام را جولانگاه فعالیت های سیاسی خود قرار دهند، - عباس مسجدی، رییس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی ، اظهار داشت: همانطور که همکاران در جریان هستند، پروسه انتخابات هیأت مدیران این سازمان در جریان است.

وی ادامه داد: براساس قانون افرادی که نامزد هیأت مدیره هستند در یک هیأتی که از طرف هیأت مرکزی مشخص شده و در تهران است صلاحیت آنها احراز می شود.

براساس قانون، هیأت نظارت از استادان مبرز دانشگاه ها هستند و باید استعلام های خود را از مراجعی که براساس قانون مشخص شده انجام دهند و علاوه بر این استعلام ها، خود نیز باید صلاحیت این افراد را احراز کنند.

  مسجدی یادآور شد: در تهران بیش از 220 نفر ثبت نام کننده داشتیم و هیأت نظارت از چند هفته گذشته کار خود را آغاز کرد و طی جلسات برگزار شده، حدود 200 نفر از این افراد صلاحیت شان احراز و 20 نفر احراز نشد؛ البته عدم احراز صلاحیت به مفهوم رد صلاحیت نیست.

رییس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران اضافه کرد: اگرچه براساس قانون افرادی که محکومیت های صنفی دارند، افرادی که خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای سازمان نظام پزشکی را جولانگاه سیاسی قرار داده اند

عده ای سازمان نظام پزشکی را جولانگاه سیاسی قرار داده اند