مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-22سياسي

برگزاری 53 کارگاه تخصصی ویژه ایام تابستان در همدان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری 53 کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی ویژه ایام تابستان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری 53 کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی ویژه ایام تابستان خبر داد.

معصومه ابراهیمی هژیر با بیان اینکه همچون فصل های گذشته برنامه های این کانون در ایام اوقات فراغت به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رده های سنی چهار تا 22 سال برنامه ریزی شده که از 29 خرداد ثبت نام کلاس ها شروع شده و تا 13 تیرماه ادامه دارد و 15 تیرماه تاریخ برگزاری این کارگاه ها خواهد بود.

وی بازیگری، پویانمایی، آموزش داستان نویسی، خوشنویسی، سفالگری و نقاشی را از رشته های دوره تابستانی این کانون برشمرد و اضافه کرد: ساخت پادکست، شعر و داستان، قصه گویی، ویترای، نمایشنامه نویسی، ساخت عروسک های نمایشی، نجوم، آزمایش های علوم از دیگر دوره هایی هستند که به صورت تخصصی در دوره تابستان برگزار می شود.

ابراهیمی هژیر با بیان اینکه هر دوره در هشت جلسه برگزار می شود، تصریح کرد: ثبت نام دوره ها از طریق سایت کانون پرورش فکری به آدرس kpf.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 53 کارگاه تخصصی ویژه ایام تابستان در همدان

برگزاری 53 کارگاه تخصصی ویژه ایام تابستان در همدان