مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-22سياسي

اتکای اقتصاد و بودجه ملی به نفت باعث بروز شرایط فعلی شد


بزرگی ناموزون بدنه دولت، اتکای اقتصاد و بودجه ملی به نفت و خام فروشی، عدم استقلال بانک مرکزی در اولویت قرار دادن همه چیز به همراه موازی کاری و تکرار باورهای ناشی از سوءتدبیر موجب شده تا ما همواره ذیل شرایط حساس کنونی قرار داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود  از مردم برای حضور در انتخابات تشکر کرد.

وی خطاب به رییس جمهور منتخب ملت افزود: دولتی متفاوت، تحول گرا و جوان را به یاری بطلبید که به سیاست های عقلانی باور داشته و با این پدیده شوم مبارزه سیستماتیک را آغاز کند؛ شما مدیون هیچگونه گروه خاص سیاسی نیستید اگر کسی کاری انجام داده بر حسب وظیفه دینی و شرعی خود بوده است از این رو اجازه  ندهید گروه های خاص سیاسی به دنبال سهم خواهی از دولت شما باشند.

صالحی عنوان کرد: آنچه در ساختار دولت تولید فساد می کند، ریشه در سیاست های غلط اقتصادی از وابستگی بودجه به نفت تا حجم بزرگ دولت و شرکت های دولتی از یک سو و نفوذ و رسوب عناصر لیبرال و تکنوکرات در بدنه دولت از سوی دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکای اقتصاد و بودجه ملی به نفت باعث بروز شرایط فعلی شد

اتکای اقتصاد و بودجه ملی به نفت باعث بروز شرایط فعلی شد