مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-22اجتماعي

آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی از 10 تیرماه


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی، از آغاز فعالیت 400 پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان استثنایی از 10 تیرماه با حضور 8 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه، - رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی، از آغاز فعالیت 400 پایگاه اوقات فراغت ویژه دانش آموزان استثنایی از 10 تیرماه با حضور 8 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی در پنجمین نشست شورای راهبری سازمان آموزش وپرورش استثنایی در سال 1400که با حضور اعضای شورا و حضور ویدئوکنفرانسی رؤسای ادارات استثنایی استان ها برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، اظهار کرد: در کنار سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از 20تیرماه سنجش نوآموزان پیش دبستانی نیز آغاز خواهد شد.

حسینی بابیان این که فرصت تابستان زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی های مدون و باکیفیت است، افزود: فعالیت 400پایگاه اوقات فراغت تابستانی از 10تیرماه با حضور 8هزار دانش آموز استثنایی آغاز خواهد شد.

وی افزود: رویکرد فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در تابستان جاری خانواده محور و مهارت محور است و این فعالیت ها در حیطه های دینی، اجتماعی، مهارتی، ادبی و ورزشی انجام خواهد شد.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی گفت: از ایام تابستان و اوقات فراغت تابستانی باید برای آماده سازی دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی از 10 تیرماه

آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی از 10 تیرماه