مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-22سياسي

دولت برای ایجاد اشتغال به سمت کارآفرینی و تولید حرکت کند


مسئول ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان مرکزی گفت: دولت باید در راستای ایجاد اشتغال به سمت کارآفرینی و تولید حرکت کند.

- ایسنا/مرکزی مسئول ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان مرکزی گفت: دولت باید در راستای ایجاد اشتغال به سمت کارآفرینی و تولید حرکت کند.

مجتبی شاهوار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حماسه حضور در انتخابات 28 خرداد بوقوع پیوست و مردم علیرغم برخی نارضایتی ها و گلایه هایی که از مسائل اقتصادی و معیشتی داشتند، پای صندوق های رای حاضر شدند و یک رای به منتخب مردم و یک رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دادند که این حضور جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: مردم با هوشمندی پس از استماع برنامه ها و نظرات کاندیداهای ریاست جمهوری، بهترین را انتخاب کردند، آیت الله رییسی قطعا یکی از بهترین شخصیت های معاصر است که سال ها کار قضایی و اجرایی و .

داشته و امیدواریم دولت آتی دولتی باشد که در راستای رفع مشکلات مردم بویژه مشکلات معیشتی و اقتصادی و ارتقای فرهنگ و حقوق عامه موفق و یک دولت جهادی و انقلابی باشد.

شاهوار تصریح کرد: شاهوار تصریح کرد: سالیان متمادی افراد مختلف در رشته های مختلف از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند و با توجه این میزان فارغ التحصیل، نیاز است که در این حوزه یک آمایش کلی صورت گیرد تا رابطه دانشگاه با حوزه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای ایجاد اشتغال به سمت کارآفرینی و تولید حرکت کند

دولت برای ایجاد اشتغال به سمت کارآفرینی و تولید حرکت کند