مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-22سياسي

مسئولان درتمام طول سال قدردان و خدمتگزار مردم باشند


مسئولان نه فقط بعد از انتخابات باید از مردم تشکر کنند بلکه در طول سال قدردان و خدمتگزار و وفادار به ملت باشند که رییس جمهور منتخب نیز بر این موضوع تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین جشن میلاد امام رضا (ع) در مصلی شهدای محراب شهر دیر، اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی های شخصیتی امام رضا (ع) این بود که هنگام کمک به افراد، حرمت و کرامت آنها را حفظ می کرد.

امام جمعه شهر دیر درباره جشن شکرانه حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: تمام سعی دشمن عدم برگزاری انتخابات در ایران و هدف آنها از فشارها و تحریم ها جدایی مردم از نظام اسلامی بود.

حسینی ادامه داد: دشمنان هنگامی که از راه های مختلف موفق به شکست ایران اسلامی نشدند، روی نقطه قوت نظام که پشتوانه مردمی است متمرکز شدند که خود را در انتخابات نشان می دهد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، عنوان کرد: متأسفانه چون فضای مجازی مدیریت نمی شود تهدید آن بیشتر است و دشمن شبانه روزی نسل جوان ما را بمباران تبلیغاتی می کند.

امام جمعه دیر اضافه کرد: مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند و با وجود برخی مشکلات و نارضایتی ها از دستگاه های مختلف همیشه در صحنه هستند.

وی مسئله ته لنجی را یکی از مشکلات اساسی دانست و عنوان کرد: زبان ما مو درآورده است، بارها گفته ایم ته لنجی یا قانونی یا غیرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان درتمام طول سال قدردان و خدمتگزار مردم باشند

مسئولان درتمام طول سال قدردان و خدمتگزار مردم باشند