مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-22اقتصادي

نقش نمایشگاه های تخصصی در زنجیره ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده


صنعت نمایشگاهی از دیرباز از راهکارهای موثر عرضه و معرفی کالا و دستاوردهای بشر بوده و در عصر حاضر و با وجود تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته و روش های علمی و آکادمیک در زمینه تبلیغات، - صنعت نمایشگاهی از دیرباز از راهکارهای موثر عرضه و معرفی کالا و دستاوردهای بشر بوده و در عصر حاضر و با وجود تکنولوژی و ابزارهای پیشرفته و روش های علمی و آکادمیک در زمینه تبلیغات، بازاریابی و فروش، صنعت نمایشگاهی جزء موثرترین روشهای بازاریابی به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ایران دلکو، در دنیای پیچیده و متغیر امروز نمایشگاه ها صرفاً برای دستیابی به اهداف تجاری برگزار نمی شود، بلکه اهداف والاتری را دنبال می نماید.

به همین دلیل، میزان موفقیت یک نمایشگاه را با ارزش قراردادهای منعقد شده در آن ارزیابی نمی نمایند زیرا دستاوردهای یک نمایشگاه وسیع تر و گسترده تر از مبادلات تجاری است که در جریان دایر بودن نمایشگاه، میان غرفه داران و تجار صورت می گیرد.

امروز اغلب کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، نمایشگاه را به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی در نظر می گیرند.

نمایشگاه یک فرصت فروش زنده و یکپارچه است، جایی که شرکت می تواند همه ابزارها را از مجموعه خودش به نمایشگاه بیاورد از جمله مدیرعامل تا به نیازهای خریدار پاسخ دهد و با آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نمایشگاه های تخصصی در زنجیره ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده

نقش نمایشگاه های تخصصی در زنجیره ارتباط تولیدکننده و مصرف کننده