مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-22سياسي

نظام مسائل محلات استان کرمان احصا شد


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به احصای نظام مسائل محلات استان کرمان گفت: با اجرای طرح «محله همدل» 2 هزار و 480 مسئله ثبت شد.

- کرمان - مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به احصای نظام مسائل محلات استان کرمان گفت: با اجرای طرح محله همدل 2 هزار و 480 مسئله ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین حقانی صبح سه شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان یکم تیرماه با حکم امام خمینی (ره) و ریاست شهید حقانی آغاز به کار کرد و در زمان های مختلف منشأ تحول های خاص بوده است.

وی تلاش سازمان تبلیغات را تحقق همان مفهومی دانست که رهبری از تبلیغ بیان کرده اند، یعنی هدایت ذهن ها برای تفاهم با مردم و ورود مردم به عرصه مسئولیت و افزود: هم اکنون دغدغه های اجتماعی علاوه بر دغدغه های فرهنگی به مجموعه ها منتقل شده است و رویکرد سازمان تبلیغات هم در کل کشور به این سمت پیش رفته است.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به مردم نهاد بودن سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی اصل کار را مردم انجام می دهند و ما تلاش می کنیم تسهیل گر و هدایت گر باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان فعالیت گسترده محله محور برای بزرگداشت حاج قاسم در سالروز شهادت شهدای مقاومت، کمک های مومنانه و حضور مردم در بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مسائل محلات استان کرمان احصا شد

نظام مسائل محلات استان کرمان احصا شد