مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-22سياسي

برگزاری جشن ولادت حضرت رضا(ع) در 40 مسجد شیراز


مسئول قرارگاه عمار از برگزاری جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، در 40 مسجد تحت پوشش قرارگاه عمارشیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که در بقعه منصوریه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: حضرت در روایتی در جمع اصحاب خود می فرمایند ای شیعیان بدانید بدترین افراد کسانی هستند که سه ویژگی در زندگی آنها وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضرت رضا(ع) می فرمایند بدترین مردم کسانی هستند که نسبت به دیگر افراد(برادران و خواهران دینی) بی تفاوت هستند اگر کسی چنین بود حضرت می فرماید جزو بدترین افراد است، باید سعی کنیم به اندازه خود در حل گرفتاری های بردران خود کوشا باشیم، همچنین در این خصوص مشاهده کردیم که مردم در ایام جهادی و قربه الله آمدند و در صدد این بودند که خیرشان به دیگران برسد.

وی خاطرنشان کرد: کمک خیر نباید حتما به صورت مالی باشد، بلکه باید با آبرو و جان خود انفاق را انجام داد، همچنین دومین ویژگی که حضرت رضا(ع) فرمود از بدترین خصلت ها است تک خوری است و سومین مورد آن دسته از افرادی است که با زیر دست خود بد رفتاری می کند در حالات مرحوم امام حاج عیسی نقل می کند که یکبار نشد امام به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ولادت حضرت رضا(ع) در 40 مسجد شیراز

برگزاری جشن ولادت حضرت رضا(ع) در 40 مسجد شیراز