مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-22سياسي

آزادی زندانیان گیلانی با وساطت امام هشتم+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز شیعیان در ممالک اسلامی در شور و سرور سالروز ولادت امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا هستند، امامی که به گفته بزرگان و صاحب نظران حس رأفتش بیش از دیگر معصومین حس می شود.

امروز حس رأفت و مهربانی امام هشتم، ولی نعمت ایرانیان را نه تنها مردم بلکه کسانی که در اسارت و بند و زندانی هستند، بیشتر درک می کنند.

عشق و رأفت امام مهر و محبت را امروز زندانیان لاکان گویا بیشتر حس کردند؛ تعدادی از زندانیانی که با جرائم غیر عمد در زندان به سر می بردند با وساطت و مساعدت خدام امام مهربانی ها آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.

محمدی اصل، مدیرکل زندان ها و امور تربیتی گیلان در حاشیه آزادی 13 تن از زندانیان زندان لاکان رشت اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های گیلان و با حضور خادمان آستان متبرک حضرت ثامن الحجج علیه السلام 13 زندانی از زندان لاکان آزاد شدند.

همچنین به سبب ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام علاوه بر برپایی جشن و سروری با رعایت پروتکل های بهداشتی، ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره با خانواده زندانیان به صورت ویژه برگزار شد.

همچنین مدیحه سرایی در مدح امام رضا علیه اسلام توسط خدام رضوی و سرودخوانی از دیگر برنامه هایی امروز بود که در زندان مرکزی و نسوان برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان گیلانی با وساطت امام هشتم+عکس

آزادی زندانیان گیلانی با وساطت امام هشتم+عکس