مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-22سياسي

تخلفی در انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نشده است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: تخلفی در انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرامی کرمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات دادسرای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دادسرای این استان به طور میانگین چهار هزار و 800 پرونده در ماه و در مجموع 60 هزار پرونده در سال را مورد رسیدگی قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه ورودی حجم پرونده ها به دادسرای کرمانشاه طی سال 1399 حدود 20 درصد افزایش یافت، افزود: طی مدت مذکور تعداد پرونده های ورودی به دادسرا 58 هزار و تعداد پرونده های خروجی 59 هزار و 500 پرونده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه با تاکید بر به حداقل رساندن زمان اطاله دادرسی گفت: در حال حاضر مانده پرونده های معوق در شعب دادسرای کرمانشاه هفت هزار و 200 پرونده است.

کرمی با بیان اینکه تاکنون 62 درصد از پرونده های معوق در دادسرای استان کرمانشاه تعیین تکلیف شده است، بیان کرد: طی سال 1399 حدود 2 هزار پرونده انباشته شده در شعب اجرای احکام کیفری مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.

‏وی با اشاره به الکترونیکی شدن فرایند ثبت دفاتر و رسیدگی قضایی به پرونده ها، افزود: میانگین رتبه استان در کشور از رتبه 27 در سال 98 به رتبه 5 در سال 99 ارتقا یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفی در انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نشده است

تخلفی در انتخابات شورای شهر کرمانشاه ثبت نشده است