مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-22حوادث

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سردار محمدکاظم تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استان سمنان از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله سنگین مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی سبزوار مطلع شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم های مشترک عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های خراسان رضوی، سمنان و سبزوار پس از تعقیب و مراقبت و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی مواد افیونی در یکی از روستاهای حاشیه کویر سبزوار شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از محل موردنظر 745 کیلوگرم تریاک، 138 کیلو حشیش و 61 کیلوگرم مرفین به مقدار 944 کیلوگرم مواد مخدر را که به طرز ماهرانه ای که در زیر خاک جاسازی شده بود، کشف کردند، بیان کرد: هفت متهم در این زمینه دستگیر شده اند.

تقوی تصریح کرد: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نیسان، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه سواری در زمینه شناسایی سوداگران مرگ تشکر می کنم، گفت: از شهروندان درخواست می کنم، در صورت آگاهی از هر گونه خبر مبنی بر جابه جایی، حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار