مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-22اجتماعي

رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در پایتخت


به مناسبت میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) و روز ملی «محیط بان» صبح فردا دیوارنگار «شهدای محیط بان» رونمایی می شود.

- ؛ 11 ذی القعده 1437 و روز میلاد خجسته علی ابن موسی الرضا (ع) که به نام ضامن آهو و روز محیط بان مزین شده است، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های محیط بانان عزیز که حافظان راستین عرصه ها و مواهب لایزال الهی هستند و به عنوان پاسداران طبیعت با عشق و علاقه از عرصه های طبیعی، زیست بوم های حیات بخش گونه های جانوری و گیاهی و ارزش های تنوع زیستی حراست و حفاظت می نمایند، تقدیر و تشکر می کنم.

به همین منظور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با همکاری شهرداری منطقه 16، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) و روز محیط بان از دیوارنگار شهدای محیط بان که با حمایت و طراحی سازمان زیباسازی طراحی و به تصویر کشیده شده است، رونمایی خواهد کرد.

آیین رونمایی از یادمان شهدای محیط بان، صبح فردا) چهارشنبه 2 تیرماه) و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه 16، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از تعدادی محیط بان استان تهران تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در پایتخت

رونمایی از یادمان شهدای محیط بان در پایتخت