مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:352021-06-22ورزشي

حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته قبل بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای اعلام کرد باشگاه هیچ اقدامی برای صدور ویزای پین در تهران نکرده؛ - به نظر می رسد با توجه به مسائل پیش آمده حضور گابریله پین در استقلال فعلا منتفی شده و با وجود احمد مددی و مخالفت های مدیرعامل استقلال هواداران حداقل تا ایجاد تغییرات مدیریتی نمی توانند شاهد حضور پین در تهران و تمرینات استقلال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته قبل بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای اعلام کرد باشگاه هیچ اقدامی برای صدور ویزای پین در تهران نکرده؛ مشکلات ویزا و البته موضوع پرداختی به این مربی شهیر ایتالیایی توسط علی نامداری مشاور هیات مدیره استقلال حل شد اما یک مساله جدید همه چیز را تحت تاثیر قرار دارد.

سرمربی استقلال در این خصوص افشا کرد که احمد مددی بندی در قرارداد گابریله پین گنجانده که این مربی در صورت عدم پرداختی به موقع باشگاه حق شکایت به دادگاه بین المللی ورزش و فیفا را ندارد! اتفاقی که صدای فرهاد مجیدی را در آورد.

در این خصوص ظاهرا قراردادی که این بند و برخی دیگر از بندهای عجیب در آن وجود داشت برای گابریله پین فرستاده هم شده اما این مربی که سوابق زیادی از کار کردن در فوتبال ایتالیا دارد چنین بندهایی را رد کرده و حاضر نشده برای قرارداد 200 هزار دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟

حضور گابریله پین در استقلال منتفی شد؟