مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:402021-06-22سياسي

بدرقه 18 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تا خانه بخت در روز میلاد امام رضا(ع)


کمیته امداد استان اصفهان با همکاری خیران و نیکوکاران، در شب میلاد با سعادت امام رضا با برگزاری جشن امام مهربانی، 18 نوعروس تحت پوشش را تا خانه بخت بدرقه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، کریم زارع در جشن امام مهربانی با قدردانی از خیران و نیکوکاران که همواره کنار و بدرقه 18 نوعروس تحت پوشش به خانه بخت پایان یافت؛ اما همچنان برای رفع محرومیت ها نیازمند همراهی خیران هستیم.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در این مراسم که با پیگیری کمیته امداد منطقه سه اصفهان و با مساعدت خادم یاران آستان مقدس رضوی برپا شده بود، ادامه داد: در دهه کرامت، 250 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 2 هزار نوعروس دیگر را با اهدا اقلام ضروری جهیزیه، حمایت و راهی خانه بخت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را امری ضروری دانست و ادامه داد: 18 سری جهیزیه که شامل 5 قلم کالای ضروری زندگی به ارزش 360 میلیون تومان می باشد، هدیه این نهاد با مساعدت خیران به نوعروسان در شب میلاد امام رضا است.

زارع در پایان با تأکید بر امر ازدواج آسان و فراهم نمودن زمینه ازدواج خانواده های تحت حمایت براساس سفارشات ائمه معصوم، گفت: زوجین متقاضی زیادی در لیست ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه 18 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تا خانه بخت در روز میلاد امام رضا(ع)

بدرقه 18 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد تا خانه بخت در روز میلاد امام رضا(ع)