مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-22سياسي

ضرورت تداوم مبارزه با اخلالگران اقتصادی در آذربایجان شرقی


امام جمعه تبریز با بیان اینکه مبارزه جدی و قاطعانه قوه قضاییه با مفسدان و اخلالگران اقتصادی امیدها را در دل ها زنده کرده است، بر تداوم این مبارزه تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز سه شنبه در دیدار رییس کل، معاونان و قضات دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: کمک برای نجات مجموعه های صنعتی و تولیدی بحران زده و تعطیل شده یکی از کارهای مهمی بود که دستگاه قضا در به ثمر رسیدن آن نقش بزرگی را ایفا کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات به وجود آمده در واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز ادامه داد: حضور قاطعانه قوه قضاییه و در رأس آن حضرت آیت الله رییسی برای رفع مشکلات این مجموعه باعث شد کارکنان ماشین سازی بار دیگر و با امید بیشتر فعالیت های خود را از سر گیرند.

وی به اقدامات جدی قوه قضاییه در موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی از خصوصی سازی، کارآفرینی و سرمایه گذاری در زمینه تولید و اشتغال زایی حمایت می کند چرا که تقویت بنیه تولیدی و اقتصادی کشور، موجب یاس دشمنان نظام و کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه توجه به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید محور همه امور باشد، خاطرنشان کرد: ارتقا سطح اخلاق اسلامی جامعه یکی از ضروریاتی است که مشکلات عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تداوم مبارزه با اخلالگران اقتصادی در آذربایجان شرقی

ضرورت تداوم مبارزه با اخلالگران اقتصادی در آذربایجان شرقی