مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-22سياسي

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس جمهور منتخب در حرم مطهر رضوی + فیلم و عکس


امروز جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس جمهور منتخب در حرم مطهر رضوی با حضور پرشور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد،آیت الله رییسی در جوار بارگاه رضوی قول داد کرامت انسانی همه مردم را در دولت خود مورد توجه قرار دهد و رییس جمهور همه مردم ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صحن و سرای منور رضوی امروز در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میزبان جمع زیادی از مشهدی ها و هموطنانی از اقصی نقاط کشور است؛ همه آمده اند تا در جشن میلاد ولی نعمتشان شرکت کنند، اما این جشن امروز یک میهمان ویژه دارد، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب مردم امروز به مشهد آمده تا برای مردمی که با رای قاطع رییس جمهور کردند از جوار امام مهربانی ها حرف بزند.

استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری  اجتماعی بر روی فرش ها در صحن های حرم مطهر و مصرف مواد ضدعفونی دست و سطوح از جمله دستورالعمل های بهداشتی است که توسط شرکت کند و از کنار ابرگاه منور رضوی با مردمی که با رای قاطع او را برای انجام مسئولیت بزرگ ریاست جمهوری انتخاب کردند سخنرانی کند.

این حضور با دعوت تولیت آستان قدس رضوی صورت پذیرفت؛ حجت الاسلام احمد مروی 30 خردادماه در تماس تلفنی با آیت الله رییسی، پیروزی اش را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و از وی برای سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس جمهور منتخب در حرم مطهر رضوی + فیلم و عکس

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور رییس جمهور منتخب در حرم مطهر رضوی + فیلم و عکس