مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23فرهنگي

ادامه تصویربرداری «در کنار پروانه ها»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز مفید تهیه کننده سریال در کنار پروانه ها که این روز ها به کارگردانی داریوش یاری در حال ساخت است بیان کرد: - بهروز مفید تهیه کننده سریال در کنار پروانه ها از جزییات تولید این سریال و ادامه تصویربرداری آن در لاهیجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز مفید تهیه کننده سریال در کنار پروانه ها که این روز ها به کارگردانی داریوش یاری در حال ساخت است بیان کرد: عوامل سریال در کنار پروانه ها این روز ها در لاهیجان در حال تصویربرداری هستند و حدود 2 ماه است که تولید کار در شمال کشور پیش می رود.

وی با اشاره به تغییر لوکیشن در این سریال اظهار کرد: لوکیشن اصلی سریال روستایی در لاهیجان است و بعد از آن اوایل مرداد، عوامل به تهران می آیند.

این تهیه کننده اضافه کرد: تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفته اند و قصه درباره تغییر و تحول شخصیتی است که نقش او را سامرند معروفی بازی می کند.

مفید درباره این سریال که با فضای محرمی تولید می شود و تمایز آن با دیگر قصه های محرمی عنوان کرد: این کار فضایی خانوادگی دارد و بیشتر روی تغییر و تحول قهرمان داستان متمرکز شده است.

وی درباره بازه تولید و پخش سریال نیز گفت: تولید سریال تا مهرماه طول می کشد و از آنجایی که پخش ما از 15 شهریور است تصویربرداری ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تصویربرداری «در کنار پروانه ها»

ادامه تصویربرداری «در کنار پروانه ها»