مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-23اقتصادي

رشد 22 درصدی صادرات کرمانشاه در 3 ماهه امسال


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از رشد 22 درصدی صادرات کرمانشاه در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: در شرایط تحریم، دلار به دلار صادرات حیاتی است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از رشد 22 درصدی صادرات کرمانشاه در سه ماهه امسال خبر داد و گفت: در شرایط تحریم، دلار به دلار صادرات حیاتی است.

بهزاد باباخانی در مراسم معارفه مدیرکل گمرک کرمانشاه، از صادرات به عنوان یکی از شاخص های رشد اقتصادی در جهان یاد کرد و افزود: در شرایط تحریمی که کشور ما با آن مواجه است، دلار به دلار صادرات حیاتی است و در داخل کشور به آن نیاز داریم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه بین سایر استان های کشور یک استان کاملا صادراتی محسوب می شود، وجود پنج مرز رسمی در استان را بیانگر این موضوع دانست و عنوان کرد: همچنین کرمانشاه از گذشته تاکنون در زمینه تجارت کالا در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: این شرایط ویژه کرمانشاه در حوزه تجارت و صادرات، کار را دشوارتر می کند و نیاز به مدیریت جدی تری دارد.

باباخانی سپس اشاره ای به زیرساخت های مرزی استان داشت و افزود: از بین مرزهای رسمی استان، فقط دو مرز خسروی و پرویزخان شرایط بهتری دارند و در سه مرز دیگر حتی در زمینه امکاناتی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 22 درصدی صادرات کرمانشاه در 3 ماهه امسال

رشد 22 درصدی صادرات کرمانشاه در 3 ماهه امسال