مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-23ورزشي

فریاد باتجربه های پرسپولیس/ افشای قرارداد برای خودی و غیرخودی!


بازیکنان باتجربه پرسپولیس بر خلاف همیشه خواستار انتشار جزییات قراردادهای خود شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید عالیشاه پس از سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا خواستار افشای جزییات قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس شد.

بازیکنان با تجربه سرخپوشان در حالی خواستار افشای مبلغ قرارداد فصل جاری خود با باشگاه شدند که در گذشته با لو رفتن مبالغی که دریافت می کردند برآشفته شده و این اقدام را غیر اخلاقی توصیف می کردند.

تغییر دیدگاه این بازیکنان در حالی اتفاق افتاد که مصاحبه هایی علیه قرارداد نجومی پرسپولیسی ها از سوی برخی مدیران و مربیان لیگ برتری انجام شد.

همین امر سبب شد تا قدیمی های پرسپولیس که نسبت به برخی ارقام در قراردادهای سایر بازیکنان تیم ابهام داشتند با شنیدن این مسائل تغییر موضع داده و دنبال انتشار جزییات قراردادهایشان شوند.

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در پنج سال گذشته جزو ثابت ترین بازیکنان این تیم بودند اما ارقام دریافتی آنها حتی نسبت به بازیکنان جدید پرسپولیس کمتر بوده است.

حسینی کاپیتان اول پرسپولیس که همین چند روز گذشته سوپرجام را بالای سر گرفت در حالی با نهمین کاپ قهرمانی اش در پنج سال گذشته عکس یادگاری گرفت که رقم قراردادش نسبت به بازیکنی که نخستین جام را با پرسپولیس گرفته بود بسیار پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد باتجربه های پرسپولیس/ افشای قرارداد برای خودی و غیرخودی!

فریاد باتجربه های پرسپولیس/ افشای قرارداد برای خودی و غیرخودی!