مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-23بين الملل

نامزد جانشینی مرکل به بایدن نسبت به شروع جنگ سرد جدید با چین هشدار داد


نامزد ارشد جانشینی آنگلا مرکل در مقام صدر اعظم بعدی آلمان به جو بایدن نسبت به شروع کردن یک جنگ سرد جدید با چین هشدار داد؛ نشانه ای از اینکه رهبر بعدی این قدرت اروپایی به همان اندازه رهبر در حال کناره گیری آن موی دماغ واشنگتن است.

- نامزد جانشینی مرکل به بایدن نسبت به شروع "جنگ سرد جدید با چین" هشدار داد نامزد ارشد جانشینی آنگلا مرکل در مقام صدر اعظم بعدی آلمان به جو بایدن نسبت به شروع کردن "یک جنگ سرد جدید با چین" هشدار داد؛ نشانه ای از اینکه رهبر بعدی این قدرت اروپایی به همان اندازه رهبر در حال کناره گیری آن موی دماغ واشنگتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از واشنگتن اگزماینر، آرمین لاشت، رهبر حزب اتحاد دموکرات مسیحی آلمان و نامزد ارشد جانشینی مرکل در صدر اعظمی در یک مراسم متعلق به فدراسیون صنایع آلمان اظهار کرد: من مطمئن نیستم رییس جمهور آمریکا خواستار ایجاد یک جنگ سرد جدید با چین باشد.

او اظهار کرد: او یک سری مواضع بسیار قاطع دارد که نسبت به حوزه های که ما به عنوان اروپایی ها می توانیم همپیمان باشیم نگرش رقابتی نشان می دهد.

اما اگر کسی خواستار شروع یک جنگ جدید است این پاسخی غلط خواهد بود.

لاشت که در حال ایجاد کمپینش برای جانشینی مرکل پیرامون برنامه از زنجیر رها کردن صنعت آلمان در ضمن حفاظت از محیط زیست است، بر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد جانشینی مرکل به بایدن نسبت به شروع جنگ سرد جدید با چین هشدار داد

نامزد جانشینی مرکل به بایدن نسبت به شروع جنگ سرد جدید با چین هشدار داد