مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-23سياسي

قانون شوراها نیازمند اصلاح است


رییس شورای شهر شیراز بر ضرورت اصلاح قانون و ساختار شوراها، تغییر برخی قوانین بازدارنده و نیز اهمیت تغییر اساسی در شورای عالی استان ها تاکید کرد و رسیدن به این اهداف را لازمه بهبود جایگاه شوراها دانست.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز بر ضرورت اصلاح قانون و ساختار شوراها، تغییر برخی قوانین بازدارنده و نیز اهمیت تغییر اساسی در شورای عالی استان ها تاکید کرد و رسیدن به این اهداف را لازمه بهبود جایگاه شوراها دانست.

سید عبدالرزاق موسوی در وبینار تخصصی واکاوی دو دهه تجربه مردم سالاری محلی در ایران (شورای اسلامی شهر از استقرار تا تکوین) که با حضور چند تن از مقامات و متخصصان ملی برگزار شد، با اشاره به اینکه پیش از انقلاب انجمن های شهر همچون شوراهای اسلامی کنونی فعالیت می کردند، گفت: بخشی از آنچه امروز در قانون شوراها دیده می شود برگرفته از قانون انجمن های شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، موسوی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با دستور حضرت امام خمینی (ره) آیین نامه اجرایی تشکیل شوراها از سوی شورای انقلاب به تصویب رسید و در این راستا، تعبیراتی که امام در موضوع شوراها به کار برده اند بسیار جالب توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون شوراها نیازمند اصلاح است

قانون شوراها نیازمند اصلاح است