مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-23اقتصادي

اجرای 101 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در 3 ماهه نخست امسال مددجویان این نهاد 101 طرح اشتغال را اجرایی کرده اند.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در 3 ماهه نخست امسال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری 101 طرح اشتغال را اجرایی کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد برای حمایت از اشتغال مددجویان بسته های حمایتی در نظر گرفته است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

وی افزود: طرح های اشتغال مددجویان پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های طرف قرارداد معرفی می شود.

  محمدی با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات از 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان است، اضافه کرد: مددجویانی که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالی توانایی تأمین ابزار کسب وکار را ندارند با دریافت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی خود و خانواده شان را فراهم می کنند.

  وی گفت: طرح های اشتغال مددجویان شامل طرح های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، خدمات، زنبورداری، فرش و حمل و نقل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 101 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

اجرای 101 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری