مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-23سياسي

در حفظ غار نمکدان قشم ایستادگی کردیم/مجتمع نور بندرعباس باید 36 ماهه آماده شود


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس گفت: در بحث غار نمکدان قشم اگر ورود دستگاه قضایی نبود اکنون شاهد از بین رفتن یک اثر طبیعی و میراث تاریخی بودیم آن هم در حالی که در نشست با دستگاه های متولی همچون جهاد کشاورزی هرمزگان و میراث فرهنگی هرمزگان آن ها .

- ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس گفت: در بحث غار نمکدان قشم اگر ورود دستگاه قضایی نبود اکنون شاهد از بین رفتن یک اثر طبیعی و میراث تاریخی بودیم آن هم در حالی که در نشست با دستگاه های متولی همچون جهاد کشاورزی هرمزگان و میراث فرهنگی هرمزگان آن ها دم از مجوز داشتن طرح پرورش میگو در آن منطقه می زدند اما دستگاه قضایی مردانه ایستاد و مانع از تخریب این اثر طبیعی شد.

مجتبی قهرمانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی سالیان گذشته دستگاه قضایی خود از وضعیت معتادان متجاهر در بندرعباس ناراضی بود تا اینکه شرایط به شکلی درآمد که دیگر وضعیت موجود غیرقابل تحمل بود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی خود پیشگام شد و دستگاه های متولی را دعوت و از وضعیت شهر بندرعباس بازدید به عملد آمد، اظهار کرد: 500 میلیون تومان برای تجهیز مرکز ترک اعتیاد ماده 16 هم وصول شد و وسیله نقلیه و نیرو مورد نیاز از سوی شهرداری بندرعباس به این امر اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حفظ غار نمکدان قشم ایستادگی کردیم/مجتمع نور بندرعباس باید 36 ماهه آماده شود

در حفظ غار نمکدان قشم ایستادگی کردیم/مجتمع نور بندرعباس باید 36 ماهه آماده شود