مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:002021-06-23سياسي

کاهش سن اعتیاد چالش مهم است/ رشد 10 درصدی مرگ با مواد مخدر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مازندران کاهش سن و زنانه شدن اعتیاد را از مهمترین چالش های مقابله با مواد مخدر بیان کرد.

- ، احمد مظفری پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه 40 راهبرد با 48 برنامه و 91 فعالیت برای سال جاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان پیش بینی شده است، افزود: رویکرد اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرای طرح یاریگران زندگی برای تقویت پیشگیری است.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در استان با همکاری دستگاه های مختلف در سال 98 حدود پنج تن و 231 کیلوگرم بود و این میزان در سال قبل به شش هزار و 669 تن رسیده است و رکورد کشفیات مواد مخدر در استان شکسته شد.

وی گفت: در سه اول امسال دو تن و 243 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

مظفری یادآور شد: در سال جاری کشفیات مواد مخدر در سال جاری 107 درصد رشد یافته است و متأسفانه کاهش سن اعتیاد و زنانه شدن آن و ورود افراد شاغل و تحصیل کرده به اعتیاد از مهمترین چالش ها به شمار می رود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اظهار اینکه اکنون 2.

6 درصد جمعیت استان درگیر مواد مخدر هستند، افزود: سال گذشته 76 باند مواد مخدر در استان متلاشی و 10 هزار و 736 پرونده جرایم مواد مخدر تشکیل و 11 هزار نفر دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن اعتیاد چالش مهم است/ رشد 10 درصدی مرگ با مواد مخدر

کاهش سن اعتیاد چالش مهم است/ رشد 10 درصدی مرگ با مواد مخدر