مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-23ورزشي

باقری نیا: تفاوت فولاد و نفت مسجدسلیمان، زمین تا آسمان است


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با عملکردی که در دربی داشتند برای ادامه مسابقات آماده نشان دادند، گفت: البته شرایط این دو تیم از نظر نفر و پشتوانه نیمکت قابل قیاس نیست و تفاوت آن ها زمین تا آسمان است.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با عملکردی که در دربی داشتند برای ادامه مسابقات آماده نشان دادند، گفت: البته شرایط این دو تیم از نظر نفر و پشتوانه نیمکت قابل قیاس نیست و تفاوت آن ها "زمین تا آسمان" است.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا درباره دربی فوتبال خوزستان بین تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان که با برد شاگردان نکونام همراه بود، اظهار کرد: بعد از یک ماه تعطیلی گمان می رفت که تیم ها شرایط مسابقه نداشته باشند که طبیعی بود زیرا همین موضوع را در بازی های روزهای گذشته نیز دیده بودیم.

از طرفی هم یکسری حساسیت ها نسبت به این بازی وجود داشت که بیشتر به خاطر برخورد در دیدار رفت دو تیم فولاد و استقلال با هدایت فکری بود.

وی افزود: به نظرم این بازی با برتری فولاد شروع شد و ادامه پیدا کرد و فولاد روی اشتباه گلر تیم نفت به گل رسید، هر چند استحقاق آن را داشت و حتی می توانست گل های دیگری را هم به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری نیا: تفاوت فولاد و نفت مسجدسلیمان، زمین تا آسمان است

باقری نیا: تفاوت فولاد و نفت مسجدسلیمان، زمین تا آسمان است