مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-23سياسي

مقابله تأثیرگذار با مواد مخدر نیازمند یک طرح جامع است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:مقابله تأثیرگذار با مواد مخدر نیازمند یک طرح جامع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر به نوعی دفاع از فرهنگ، سلامت و امنیت مردم و جامعه ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز باید در شورای مبارزه با مواد مخدر این سؤال را مطرح کنیم که چه طرحی دارید که کارساز و متفاوت با آنچه اکنون عمل می شود، باشد که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

عبادی با بیان اینکه ریشه کار مبارزه و مقابله با مواد مخدر در خانواده است، ادامه داد: به راستی برای خانواده ها تاکنون چه طرحی داشته و اکنون نیز در این زمینه چه برنامه ای دارید و ما باید برای حفظ سلامت جامعه شبانه روزی در این عرصه تلاش کنیم.

وی گفت: ما فرزندانمان را در موضوع مواد مخدر تفهیم نمی کنیم که چه خطراتی پیش روی او است و اینکه او برای حراست و حفاظت از خود چه اقدامی باید انجام دهد.

رسانه برای آگاه سازی خانواده ها تلاش بیشتری کند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: رسانه و تلویزیون ما هم چه برنامه عینی و دقیقی برای آگاه سازی خانواده ها، فرزندان و سایر اقشار جامعه در زمینه مراقبت از مواد مخدر دارد تا افراد خودشان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله تأثیرگذار با مواد مخدر نیازمند یک طرح جامع است

مقابله تأثیرگذار با مواد مخدر نیازمند یک طرح جامع است