مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-23اقتصادي

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه معرفی شد


مدیرکل جدید گمرکات استان کرمانشاه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه یکی از استان های موفق کشور در حوزه صادرات بوده که با وجود مشکلات فراوان هرگز روند رشد آن متوقف نشده است.

وی با اشاره به رشد هشت درصدی صادرات در استان طی سال گذشته نسبت به سال 98، گفت: در سه ماهه امسال نیز میزان رشد صادرات استان به 22 درصد رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه با وجود 6 مرز رسمی و 6 گمرک یکی از دروازه های صادرات و واردات کشور به شمار می رود، تصریح کرد: امیدوارم در دوران مدیریت جدید گمرکات استان کرمانشاه شاهد ارتقا جایگاه و ضعیت فعلی باشیم.

وی با قدردانی از تلاش های خلیل حیدری مدیرکل سابق وی را فردی توانمند، با برنامه و کاردان معرفی کرد و گفت: رحمانی فر مدیرکل جدید نیز سوابق درخشانی دارد و قطعاً می تواند به رونق هرچه بیشتر صادرات استان کمک کند.

استفاده از همه ظرفیت ها برای رونق صادرات کرمانشاه بختیار رحمانی پور مدیرکل جدید گمرکات استان کرمانشاه در این جلسه با قدردانی از اعتماد مدیران گمرک کشور برای سپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه معرفی شد

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه معرفی شد