مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-23بين الملل

افزایش تدابیر امنیتی در کنست به دلیل نگرانی از تکرار حمله به کنگره آمریکا


نگرانی مقام های ارشد رژیم صهیونیستی از تکرار حادثه حمله به کنگره آمریکا این بار در فلسطین اشغالی، آنها را به اختصاص دادن بودجه هنگفت برای تقویت تدابیر امنیتی در پارلمان این رژیم واداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی شامگاه سه شنبه از افزایش ، نیروهای امنیتی کنست به دلیل نگرانی ها از تکرار حادثه حمله به کنگره آمریکا این بار در فلسطین اشغالی، به استفاده از تجهیزات ضد شورش روی آوردند.

مقام های ارشد یگان حفاظت کنست در فاصله کوتاهی از وقوع حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه، جلسات متعددی را درباره احتمال تکرار شدن آن در کنست برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، با اینکه هنوز نشانه ای از سازماندهی حمله معترضان صهیونیست به کنست در قدس اشغالی دیده نشده اما یگان حفاظت این ساختمان تجهیزات ضد شورش به ارزش سیصد هزار شِکِل (نزدیک به 100 هزار دلار) برای مأموران امنیتی کنست خریداری کرده است.

به نوشته هاآرتص، این تجهیزات شامل اسلحه های گلوله پلاستیکی، نارنجک های صوتی و گازهای اشک آور می شود.

یگان حفاظت کنست همچنین برای مأموران خود جلسه های تمرینی و آموزشی با یگان ویژه ضد تروریسم پلیس رژیم صهیونیستی برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدابیر امنیتی در کنست به دلیل نگرانی از تکرار حمله به کنگره آمریکا

افزایش تدابیر امنیتی در کنست به دلیل نگرانی از تکرار حمله به کنگره آمریکا