مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23سياسي

ضرروت ارتقاء صنعت دانش بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود


ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید تقویت شود تا بتوان خلاقیت های فردی را در محیط دانشگاه و صنعت تلفیق کرد تا صنعت دانش بنیان ارتقا پیدا کند.

سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه در جریان بازدید از برخی واحدهای صنعتی موفق و فاقد پرونده اراک اظهار کرد: تعداد شعارهای اقتصادی سال های گذشته مقام معظم رهبری به 10 رسیده و 10 سال است که مقام رهبری بر تولید و اشتغال و صنعت و مقاوم سازی اقتصاد جمهوری اسلامی تاکید دارند که این مهم برای همه فعالین و صنعتگران و بانک ها که مسئول تامین نقدینگی هستند، ایجاد تکلیف می کند.

وی افزود: دستگاه قضا نیز بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای خود در این رابطه یک تکلیف احساس می کند، نگاه دستگاه قضا به سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور یک نگاه اعتقادی و راهبردی و نگاهی نشات گرفته از دیدگاه بلند مقام معظم رهبری است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: دادگستری استان مرکزی در سال گذشته پای کار بود و مشکلات حوزه صنعت و تولید و اشتغال را به طور جد بررسی و پیگیری می کرد، امسال نیز این برنامه در دستور کار این دستگاه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرروت ارتقاء صنعت دانش بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود

ضرروت ارتقاء صنعت دانش بنیان/تسهیلات بانکی به سمت تولید هدایت شود