مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23فرهنگي

«مهرواره شعر آفرینش» فراخوان داد


فراخوان سومین «مهرواره شعر آفرینش» ویژه اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است» منتشر شد.

- فراخوان سومین مهرواره شعر آفرینش ویژه اعضای انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار آینده ساختنی است منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهرواره، هم نشینی اعضای برگزیده کانون و فرصتی برای تبادل تجربه های نوجوانی و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از درون کارگاه های متنوع ادبی و هنری برخاسته اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم آیند و آثار خلاق خود را ارائه کنند.

نخستین و دومین مهرواره شعر آفرینش با حضور اعضای برگزیده انجمن های ادبی سراسر کشور در سال های 97 و 98 برگزار شد و اکنون انجمن شاعران نوجوان کانون سومین مهرواره شعر آفرینش را در سال 1400 برگزار می کند.

براساس این فراخوان، علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند با موضوع آزاد و در بخش ویژه با عنوان شعر طنز در تمامی قالب های شعر فارسی آثار خود را ارائه کنند.

در عین حال بر اساس ویژگی های ساختاری و اجرایی مهرواره، اعضای 12+ سال (نونگاه) و 15+ سال (نوجوان) و اعضای ارشد 18 تا 22 سال که عضو پایدار و فعال انجمن ادبی استان ها باشند و در نشست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهرواره شعر آفرینش» فراخوان داد

«مهرواره شعر آفرینش» فراخوان داد