مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-23سياسي

تکمیل 2 کتابخانه عمومی در میامی/ استفاده از کتابخانه سیار


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان، از پیگیری برای ایجاد کتابخانه روستایی سرحدات در جودانه و رفع مشکلات کتابخانه عمومی رضوان در شهرستان میامی خبر داد.

- ، حسین طاهریان در نشست انجمن کتابخانه های عمومی میامی که صبح چهارشنبه به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ریشه انسان سازی از فرهنگ کتابخوانی ایجاد می شود، ابراز داشت: اگر کتاب و کتابخوانی در زندگی ما جاری و ساری باشد، مطمئناً بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه در آینده نخواهیم دید.

وی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد که با رفع مسائل عمرانی ساختمان پیشنهادی در روستای جودانه میامی، مجوزهای لازم برای کتابخانه و تجهیز آن از سوی اداره کل انجام شود، ابراز کرد: این کتابخانه در بخش سرحدات میامی می تواند به جز جودانه، چهار روستای همجوار خود را نیز پوشش دهد در نتیجه پیگیری برای تکمیل و افتتاح آن، در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ادامه داد: در شهر رضوان میامی نیز با همکاری بخشداری و شهرداری، ساختمانی برای کتابخانه در نظر گرفته شده که اگر حداقل ها را برای کتابخانه داشته باشد ما می توانیم در راستای تجهیز آن اقدام و شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 2 کتابخانه عمومی در میامی/ استفاده از کتابخانه سیار

تکمیل 2 کتابخانه عمومی در میامی/ استفاده از کتابخانه سیار