مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-23ورزشي

اجرای طرح ورزشی برای تحرک در محیط کار


رییس هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی گفت: کارمندان با اجرای طرح کارمند فعال - ایران پویا در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی انجام می دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی گفت: کارمندان با اجرای طرح "کارمند فعال - ایران پویا" در محیط کار و پشت میز خود حرکات ورزشی انجام می دهند.

کاظم چراغ بیرجندی، امروز چهارشنبه دوم تیرماه به رسانه های گروهی گفت: طرح کارمند فعال - ایران پویا با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت جسمانی، روانی و بهبود بهره وری سازمانی کارکنان دستگاه های اجرایی، به شکل مدون و پیوسته از شنبه 5 تیرماه به صورت هفتگی در روزهای شنبه هر هفته راس ساعت 8:30 صبح اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این طرح در قالب جلسات آموزش و تمرین 20 دقیقه ای (10 دقیقه اول آموزش و حرکات آمادگی جسمانی و 10 دقیقه بعدی بصورت تناوبی هر برنامه درخصوص یکی از موارد تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی، مشاور خانواده، رشد و یادگیری) با آموزش اساتید برجسته کشوری اجرا خواهد شد.

رییس هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی گفت: علاقمندان به مشارکت در این طرح با مراجعه به صفحه رسمی کارمند فعال در فضای مجازی به نشانی (karmandefaal@) و ورود به پخش زنده می توانند به این پویش ملی بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ورزشی برای تحرک در محیط کار

اجرای طرح ورزشی برای تحرک در محیط کار