مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-23بين الملل

بیش از 30 هزار نظامی آمریکایی از 2001 تاکنون خودکشی کرده اند


نتایج تحقیقات در دانشگاه براون آمریکا نشان می دهد، تعداد نظامیان آمریکایی که از سال 2001 دست به خودکشی زده اند، بیش از 30 هزار تن است.

- نتایج تحقیقات در دانشگاه براون آمریکا نشان می دهد، تعداد نظامیان آمریکایی که از سال 2001 دست به خودکشی زده اند، بیش از 30 هزار تن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این تحقیق نشان میدهد که جنگ علیه ترور آمریکا که بعد از حملات یازده سپتامبر 2001 به راه افتاد، به خودکشی 30 هزار و 177 نظامی آمریکایی منجر شده است و این آمار برای حین نام نویسی برای خدمت یا بعد از خدمت آنهاست.

توماس هووارد سوت، نگارنده این تحقق با انجام مقایسه تاکید کرد که از آن زمان تنها 7057 مورد مرگ حین نبرد در ارتش آمریکا ثبت شده است.

در این مطالعه تاکید شد که آمار خودکشی نظامیان آمریکایی ممکن است بالاتر هم باشد چرا که وزارت کهنه سربازان که مساله خودکشی را در میان نیروها پیگیری میکند، به اتفاقات رخ داده برای نیروهای ذخیره ارتش یا نیروهای گارد ملی که اغلب در فوریت ها به کار گرفته میشوند، توجهی ندارد.

تحقیق مذکور تاکید دارد که با وجود کاهش عملیاتهای جنگی در افغانستان، نرخ خودکشی در میان نظامیان در سال های اخیر افزایش نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 هزار نظامی آمریکایی از 2001 تاکنون خودکشی کرده اند

بیش از 30 هزار نظامی آمریکایی از 2001 تاکنون خودکشی کرده اند