مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-23سياسي

تعامل دستگاه قضایی و ناجا در همدان برای دفاع از حقوق مردم


رییس کل دادگستری استان در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه قضایی و ناجا برای تحقق حقوق عامه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا عدالتخواه در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی که زمینه ساز ارتقای امنیت و آرامش است، اظهار کرد: ناجا همواره همیار و همراه دستگاه قضایی بوده است.

رییس کل دادگستری استان همدان گفت: در دادگاه ها و دادسراها نیز حدود یک سال اخیر با فعالیت مستمر کمیته معتذرین یک هزار و 500 فقره پرونده قضایی در استان به مصالحه ختم شد که نتیجه آن بیش از 16 میلیارد تومان جزای نقدی از نظر جنبه خصوصی و 7 میلیارد تومان جزای نقدی از نظر جنبه عمومی جرم از سوی طرف شاکی بخشیده شد.

وی از همکاری تنگاتنگ ناجا در مورد اجرایی شدن طرح معتدرین و مصلحین با دستگاه قضایی استان همدان سخن گفت و افزود: فعالیت کمیته معتذرین در سه سطح کلانتری ها، دادگاه ها و دادسراها و زندان ها، زمینه ساز ختم به مصالحه شدن تعداد بسیاری از پرونده های قضایی شده است.

عدالتخواه ادامه داد: نیروی انتظامی استان همدان از دی ماه سال 99 تاکنون برای عملیاتی شدن طرح مبتکرانه معتذرین با این دستگاه همکاری کرده و در این مدت تنها در کلانتری ها یک هزار و 834 پرونده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل دستگاه قضایی و ناجا در همدان برای دفاع از حقوق مردم

تعامل دستگاه قضایی و ناجا در همدان برای دفاع از حقوق مردم