مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-23اقتصادي

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان


شاید این باور غلط هنوز در بین صاحبان بسیاری از کسب و کارها از بین نرفته که با ثبت شرکت خود را در گرداب بزرگ مالیاتی می اندازند و این را باید دانست که نه تنها این تفکر اشتباه است بلکه با ثبت شرکت هر صاحب کسب و کار با ارائه مستندات مالی به اداره دارایی میتوند .

- شاید این باور غلط هنوز در بین صاحبان بسیاری از کسب و کارها از بین نرفته که باثبت برند یا ثبت علامت تجاری برای محصولات تولیدی و خدماتی و یا حتی شرکت است.

توجه داشته باشید که برای ثبت برند حتما نشان تجاری یا همان لوگو را نیز به همراه برند بصورت فارسی و لاتین به ثبت رسانید و تا در مراحل مختلف در ادارات دچار مشکل نگردید و به این نکته نیز توجه نمایید که ثبت برند هیچگونه مالیاتی ندارد و مالیات صرفا به کسب و کار و فعالیت تجاری شما تعلق میگیرد.

چگونگی ثبت شرکت و برند لازم بذکر است که سایت ثبت کریمخان  sabtkarimkhan.

comبه طور کامل به شرح چگونگی ثبت شرکت و برند پرداخته و امامی مراحل ثبت شرکت و ثبت برند را بطور کامل همراه با تصویر به شما توضیح داده و همچنین در مورد هزینه ثبت شرکت و برند نیز بطور کامل توضیح داده تا کاربران کم تجربه نیز از آن استفاده نمایند.

کارت بازرگانی یکی دیگر از مطالب مهم در این میان دریافت کارت بازرگانی برای واردات و صادرات محصولات است که بیشتر سوالات در مورد چگونگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان

ثبت شرکت و برند در موسسه ثبتی کریم خان