مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-23فرهنگي

آغاز به کار پاتوق فیلم کوتاه با یک جشن


پاتوق فیلم کوتاه اصفهان که پس از شیوع ویروس کرونا یک وقفه طولانی مدت را در برنامه های خود تجربه کرده، بنا دارد با برپایی دومین و سومین دوره جشن فیلم کوتاه، - ایسنا/اصفهان پاتوق فیلم کوتاه اصفهان که پس از شیوع ویروس کرونا یک وقفه طولانی مدت را در برنامه های خود تجربه کرده، بنا دارد با برپایی دومین و سومین دوره جشن فیلم کوتاه، دوباره آغاز به کار کند.

حمیدرضا وفاخواه، دبیر اجرایی پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا می گوید: اولین جشن پاتوق فیلم کوتاه اصفهان سال 1397 برگزار شد و هدف ما از برپایی جشن، این بود که بهترین فیلم های اکران شده در نشست های هفتگی پاتوق را انتخاب و از سازندگانشان تقدیر کنیم؛ چون معمولاً این استعدادهای جوان در رقابت های ملی دیده نمی شوند.

او ادامه می دهد: سال 1398 فراخوان دومین دوره را منتشر کردیم و همه چیز مهیای برپایی اختتامیه بود که یک باره کرونا آمد و همه چیز به هم ریخت.

فکر می کردیم خرداد یا تیر 1399 مشکل حل شده باشد و بتوانیم برگزیده ها را معرفی کنیم، اما نشد و امسال به این نتیجه رسیدیم که نباید منتظر برچیده شدن بساط کرونا باشیم.

دبیر اجرایی جشن دوم و سوم پاتوق فیلم کوتاه اصفهان تصریح می کند: ما به تازگی فراخوان سومین دوره را منتشر و دوره دوم و سوم را در هم ادغام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پاتوق فیلم کوتاه با یک جشن

آغاز به کار پاتوق فیلم کوتاه با یک جشن