مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-23اجتماعي

970 نفر به استخدام آموزش و پروش استان بوشهر در می آیند


مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 970 نفر به 2 روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب این اداره کل می شوند.

- ایسنا/بوشهر مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 970 نفر به 2 روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب این اداره کل می شوند.

حمدالله اژدری امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 545نفر در قالب آزمون جدید که اطلاعیه ثبت نام آن به زودی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر می شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد 215 نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، 10 نفر آموزگار مدارس استثنایی، 165 نفر دبیر، 69 هنرآموز و استادکار و 86 نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می شوند.

اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال 99 منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت نام کنند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، 425 سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای این اداره کل اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

970 نفر به استخدام آموزش و پروش استان بوشهر در می آیند

970 نفر به استخدام آموزش و پروش استان بوشهر در می آیند