مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:552021-06-23ورزشي

ضرورت جدّیّت بیشتر مدیران استان در دوره گذار


استاندار قم با اشاره به ضرورت تقویت نظارت ها در موضوع کرونا، بر لزوم جدیت مدیران استان در اجرای فعالیت ها و مأموریت ها در دوره گذار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز اگر ساده انگاری کنیم، ضربه های مُهلکی دریافت خواهیم کرد.

وی سپس ادارات کل ورزش و جوانان و همچنین میراث فرهنگی و گردشگری را مخاطب سخنان خود قرار داد و گفت: این دو اداره کل در استان باید نظارت جدی تری بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه های زیرپوشش خود داشته باشند.

سرمست همچنین گفت: پیشگیری از موج جدید بیماری کرونا در استان با نظارت بیشتر بویژه با توجه به هشدارهای مربوط به برخی شهرهای جنوبی کشور یک ضرورت است و باید توسط مسؤولان دستگاه های اجرایی استان پیگیری و دنبال شود.

وی در ادامه به اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب و برق توجه داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت الگوی مصرف و همچنین صرفه جویی عمومی، شاهد کمترین قطعی آب و برق در فصل تابستان باشیم.

استاندار قم در پایان سخنان خود درباره موضوع آلودگی هوای استان نیز تصریح کرد: سازمان محیط زیست باید آیین نامه جدید ابلاغ شده را در کنار پیش بینی های لازم اجرایی و در عین حال گزارشی از اجرای این آیین نامه و وضعیت هوای استان را در نشست های آتی ستاد مدیریت بحران استان ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جدّیّت بیشتر مدیران استان در دوره گذار

ضرورت جدّیّت بیشتر مدیران استان در دوره گذار