مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-23سياسي

آفت مدیریت گسست بین مدیران قدیم و جدید است


استاندار قم آفت مدیریت در کشور را گسست بین مدیران قدیمی و جدید دانست و بر استفاده از تجربیات مدیران باسابقه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیست محیطی شهرداری قم با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات اخیر اظهار کرد: تقدیر و تشکر واقعی را باید از مردم بابت مشارکت خوب در انتخابات داشت، ضمن آن که باید به همه کاندیداها، چه آنان که منتخب مردم شدند و چه افرادی که با حضور خود بر شور انتخاباتی افزودند تبریک گفت.

وی با بیان این که سیاست مدیریت استان در این موضوع، تضمین امنیت و سلامت انتخابات بر اساس اجرای مُرّ قانون و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است افزود: خوشبختانه مشکلات موجود نتوانست عزم مردم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه سست کند و از این رو باید به این مردم آفرین گفت.

استاندار قم در ادامه به اهمیت مسائل زیست محیطی توجه داد و گفت: مسائل زیست محیطی همواره با برخی فراز و نشیب ها در محور اندیشه بشری بوده است که البته باید بر اساس رهیافت سیستمی مدیریت شود.

وی اضافه کرد: رهیافت سیستمی در این موضوع به آن معناست که همه جوانب زندگی بشر اعم از پایبندی به سنت ها و توجه به طبیعت تا بها دادن به موضوعاتی مانند صنعت باید در موضوع حفاظت از محیط زیست مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفت مدیریت گسست بین مدیران قدیم و جدید است

آفت مدیریت گسست بین مدیران قدیم و جدید است