مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-23سياسي

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش «اپسکو» شد


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی ایران به سمت مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان همکاری های فضایی آسیا- اقیانوسیه (اپسکو) منصوب شد.

- به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، دکتر محمد ابراهیمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی ایران به عنوان مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان همکاری های فضایی آسیا- اقیانوسیه (اپسکو) انتخاب شد.

وی از سال 1394 به عنوان مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی با سازمان اپسکو همکاری داشته و با توجه به شایستگی ها و عملکرد مطلوب وی، برای سه سال دیگر نیز در این سمت ابقاء شد.

محمد ابراهیمی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی ایران است و سابقه ریاست پژوهشکده سامانه های فضانوردی، مدیریت مرکز طراحی سامانه های فضایی پژوهشگاه فضایی ایران و مدیریت در پژوهشگاه هوافضا را در کارنامه دارد.

سازمان همکاری های فضایی آسیا- اقیانوسیه نهادی بین المللی و غیرانتفاعی است که به منظور توسعه همکاری های مرتبط با صنعت فضایی در منطقه آسیا و اقیانوسیه تأسیس شده است.

در حوزه تحصیلات تکمیلی، این سازمان بورس هایی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به داوطلبان کشورهای عضو اعطا می‎ کند و در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت حضوری و از راه دور فعالیت گسترده ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش «اپسکو» شد

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فضایی مدیرکل آموزش «اپسکو» شد