مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-23سياسي

موضوع خلأ قانونی یکی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان موضوع خلأ قانونی در بحث مبارزه با مواد مخدر را یکی از مشکل در این بخش دانست و گفت: در این راستا با دستگاه قضا در تلاشیم تا این خلأ ها را حذف کنیم و بتوانیم این بخش را نیز ساماندهی کنیم.

- سردار علی آزادی، امروز، دوم تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: خبرنگاران باید در بحث پیشگیری، درمان، حمایت های مردمی، مبارزه با مواد مخدر و عرضه آن مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به اینکه 25 سازمان و ارگان ذیربط متولی مبارزه با مواد مخدر بوده است، افزود: در این راستا برای مبارزه با مواد مخدر خبرنگاران و رسانه های گروهی باید از این دستگاه های ذیربط مطالبه گری کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به نارضایتی مردم از وجود معتادان متجاهر افزود: یکی از معضلات ما در بحث معتادان متجاهر نبود کمپ ترک اعتیاد اجباری بوده است که در تلاشیم به زودی یک مرکز ترک اعتیاد اجباری در سطح شهر سنندج راه اندازی شود.

وی با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: بیشترین سطح مقابله و مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

سردار آزادی با اعلام اینکه از ابتدای انقلاب در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر سه هزار و 800 نفر شهید شدند، گفت: در این راستا 13 هزار نفر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع خلأ قانونی یکی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است

موضوع خلأ قانونی یکی از معضلات مبارزه با مواد مخدر است