مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-23ورزشي

بیجار میزبان اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان


رییس هیأت بوکس استان کردستان از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان از تاریخ 4 تیرماه در شهرستان بیجار خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس هیأت بوکس استان کردستان از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان از تاریخ 4 تیرماه در شهرستان بیجار خبر داد.

ظهر چهارشنبه ( 2 تیرماه ) سیدمهدی ابراهیمی، رییس هیأت بوکس استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان در بیجار خبر داد و عنوان کرد: این اردو از 4 تیرماه با حضور 150 ورزشکار از سطح کشور در شهرستان بیجار برگزار می شود که در پنج روز ابتدایی اردو، فرآیند انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

ابراهیمی گفت: در نهایت پس از طی فرآیند انتخابی، اعضای تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب می شوند و اردو به مدت 15 روز ادامه می یابد.

مربی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان ایران در ادامه عنوان کرد: تیم ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران با سرمربیگری رضا مهدی پور و مربیگری مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، محمد مهدی پور و سید مهدی ابراهیمی در تاریخ 24 مردادماه به مسابقات قهرمانی بوکس آسیا در امارات اعزام خواهدشد.

رییس هیأت بوکس استان کردستان با اشاره به تیم بوکس کردستان، بیان کرد: با توجه به تیم خوبی که داشتیم قصد برگزاری مسابقات قهرمانی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیجار میزبان اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان

بیجار میزبان اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان