مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-23اقتصادي

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای هنرمندان خراسان رضوی تمدید شد


رییس گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای مشاغل فرهنگی و هنری آسیب دیده تا پایان شهریور تمدید شد.

- مهدی یونسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمامی کسب وکارها و مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری می توانند به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند و در صورت بروز هرگونه خللی در ثبت نام با معاونت تخصصی مرتبط در این اداره کل تماس داشته باشند.

همچنین بانک ها و موسسات اعتباری نیز تا پایان آبان ماه موظفند تسهیلات را بپردازند.

وی افزود: بدهی های مالیاتی برای مشاغل فرهنگی و هنری قطع شده، مالیات های عملکرد و ارزش افزوده نیز که تاریخ سررسید آن ها تا پایان سال 1399 بوده است تا پایان شهریور ماه 1400 بدون محاسبه جریمه دیرکرد مذکور امهال می شود.

رییس گروه طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: برای مشاغل و کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا، کلیه عملیات اجرایی فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات های مستقیم تا تاریخ 31 شهریور ماه موقوف الاجرا می ‍شود.

همچنین حق بیمه سهم کارفرمایی نیز در اردیبهشت و خردادماه به مدت دو ماه امهال می شود و بخشودگی جرایم پرداخت نشده و بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای هنرمندان خراسان رضوی تمدید شد

مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای هنرمندان خراسان رضوی تمدید شد