مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-23اقتصادي

اکسیژن ساز نیاز داشتید؛ از هلال احمر امانت بگیرید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیماران کرونایی که دستگاه اکسیژن ساز لازم دارند، می توانند این دستگاه را به صورت رایگان از هلال احمر امانت بگیرند.

- "اکسیژن ساز" نیاز داشتید؛ از هلال احمر امانت بگیرید ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیماران کرونایی که دستگاه اکسیژن ساز لازم دارند، می توانند این دستگاه را به صورت رایگان از هلال احمر امانت بگیرند.

دکتر فرزین معتمدی امروز(دوم تیر) در آیین توزیع بسته های حمایتی معیشتی و دستگاه های اکسیژن ساز که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به خرید 14 دستگاه اکسیژن ساز برای بانک امانات پزشکی هلال احمر در این مرحله از اجرای رزمایش کمک های مومنانه به کمک خیرین استان، گفت: هم اکنون هلال احمر کرمانشاه 28 دستگاه اکسیژن ساز دارد که این دستگاه ها را به صورت امانی و رایگان در اختیار بیماران کرونایی قرار می دهد.

معتمدی با اشاره به نیاز بیماران کرونا به دستگاه اکسیژن ساز در حین مراحل درمان، ادامه داد: مردم می توانند با ارائه مدارک درمانی خود از هلال احمر دستگاه اکسیژن ساز رایگان به امانت گرفته و پس از بهبودی آن را به هلال احمر بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسیژن ساز نیاز داشتید؛ از هلال احمر امانت بگیرید

اکسیژن ساز نیاز داشتید؛ از هلال احمر امانت بگیرید