مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-23سياسي

آمادگی احداث 2 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در صورت تامین زمین


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خواستار تأمین زمین برای احداث 2 هزار واحد مسکونی برای ایتام و نیازمندان قمی شد.

- ، اکبر میرشکار، با اشاره به اینکه هم اکنون در استان قم 3 هزار و 300 خانوار از مددجویان این نهاد مستأجر هستند گفت: از دی ماه سال گذشته رایزنی با وزارت مسکن و شهر سازی شروع شد و دستور تأمین زمین به صورت خاص برای استان قم، توسط وزیر صادر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم افزود: با جلسات جدّی و متعددی که با استاندار محترم و مسئولان استانی برگزار شد، مسئولان مربوطه متعهّد شدند که زمین مورد نیاز ساخت برای مسکن مددجویان کمیته امداد استان قم را تأمین کنند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اکبر میرشکار با تأکید بر اینکه اگر زمین مورد نیاز برای احداث 2 هزار واحد مسکونی توسط مسئولان، در اختیار کمیته امداد گذاشته شود، تعهّد داد که این نهاد در مدت زمان دو سال بدون مطالبه وجه از مسئولان این کار را انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه حدود 200 میلیون تومان از هزینه تأمین مسکن هر خانوار تحت حمایت از طریق این نهاد تأمین می شود گفت: بحمدالله افراد خیر، همیشه این نهاد را در خدمت رسانی بهتر به نیازمندان یاری کرده اند و باز هم در این کار بزرگ مشارکت گسترده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی احداث 2 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در صورت تامین زمین

آمادگی احداث 2 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در صورت تامین زمین